דף הבית >> לימודי העשרה >> פרסום ושיווק

פרסום ושיווק

גילאים: 
התוכנית מיועדת לתלמידי כיתות ד'- ו' וחט"ב
 
תיאור התוכנית:
התוכנית פרסום ושיווק הנה תוכנית המציגה בפני הילדים את עולם הצרכנות בראיה ביקורתית, תוך התנסות חוויתית של הילד. הילד בוחן את עולם הפרסום והשיווק ומתנסה בהפקת קמפיין פרסומי לרעיון או מוצר נבחר. הקמפיין כולל: סרט פרסומת, שלט חוצות, ג'ינגל לרדיו, ומודעה לעיתון. 
החשיפה לעולם הפרסום והשיווק מקנה לילד כלים ביקורתיים הנחוצים לילד בעולם התקשורתי שבו אנו חיים. התוכנית מועברת בצורה חוויתית תוך אוירה המקדמת יצירה וביטוי עצמי.
 
מטרות התוכנית:
  • הכרות עם עולם העשייה הפרסומית ורכישת מושגים ומיומנויות. 
  • פיתוח יכולת צפייה אוריינית בפרסומות במדיה התקשורתית לסוגיה.
  • רכישת כלים ביקורתיים לניתוח עולם הצרכנות והתקשורת הקיים כיום.
  • רכישת כלי הבעה המאפשר לתלמיד דרך ביטוי ייחודית.
  • עידוד יצירתיות תוך שילוב בין עבודה יחידנית וקבוצתית.
  • פיתוח מודעות לנושאים חברתיים בסרטים ובמדיה התקשורתית.
  • יישום הכלים הנרכשים בנושאי לימוד בית ספריים.

במסגרת התוכנית:
הפקות סרטי פרסומות שונים, הפקת מוצרים שונים וחדשניים. 
הקניית מושגים בשפת הפרסום והשיווק.
הכרות עם השפעת הפרסום על הקולנוע ואיתור פרסומות סמויות בסרטים.
היכרות עם טקטיקות פרסום ושיווק שונות.
התנסות בפעלולי מצלמה.
הקניית כלים לצפייה ביקורתית במדיה.
משחק מול מצלמה.

תוצרים:
הפקת סרטי פרסומות, מוצרים, מצגות שיווק. ניתן אף להכין קמפיין שיווק לבית הספר, לבחירות מועצת התלמידים או לעיר בתאום עם בית הספר.

ניתן להשתתף בתחרויות סרטי ילדים שונות. 

פרטים נוספים:
התוכנית כוללת ציוד וחומרים לתלמידים. המחיר אינו כולל עריכת תוצרים.
התכנית מומלצת במפגשים בני  90 דקות לקבוצה המונה עד 22 תלמידים.
ניתן להתאים את התוכנית גם למפגשים של 45 דקות.
 
הפעלת התוכנית דורשת חדר עם אמצעי הקרנה מקרן/טלויזיה
FacebookGoogle+Twitter